Mitt i natten..

sitter jag uppe och dessutom på självaste början på midsommar afton...
Det är en hel del som hänt här under veckan som jag inte orkat ta upp..och idag har jag haft en migrän dag som släppt och kommit tillbaks hela dan..

Den här Midsommaren kommer nog att bli den tristaste jag varit med om tror ja..dels för att både Urban o Jag är små risiga,,urban har blivit så hes idag så han kan knappt prata...och jag med min migrän..

Niclas är också dålig förkyld + att han fick gå till tandläkarn idag med en visdoms tand som växt upp konstigt,,,
Rozza lilla gumman ligger på sjukhuset dom har gått igenom hela henne nästan men kan likt förbannat inte hitta felet..

Hon får Morfin för den fruktansvärda värken..Och ÄNDÅ KAN DOm INTE FATTA VAD DET ÄR SOM ÄR FEL..:

Jag önskar vi hade åkt till Uppsala med henne istället..jag har ställt en diagnos Urinsten ..En kompis till mej vars dotter hade samma symptom och åkte också ut o in på sjukhuset och dom hitta inget...

Men när hon hamnade hos rätt läkare blev det en grundligare undersökning och då när dom opererade henne hade hon 16 urinstenar!!!!


Tänk om jag har rätt???????? då Jäklar stämmer jag dom som låtit flick stackarn lidit i så många dar...

Nä nu börjar skallvärken igen,,bäst att krypa till kojs nu,,så kanske det känns bättre imorrn bitti...


Kommentarer

skriv ett par söta ord till mej:

vem är du?:
kram?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0