Svar till dej Mia

Jaaa faktiskt var det skönt att komma hem! Men hade vi ifrån början gjort som jag tänkt så hade vi kunnat tagit allt lite pö om pö..Jag sa att vi kunde åka dit o fixa lite men inte sova kvar förrän vi såg hur allt funkade,,+ att det var ju mitt upp i Järn nätterna nu..

Det hände ännu mer men orka inte skriva allt,,,Folk kan ju tro att man hittar på när det blir så mycket galenskap..

Men i mitt liv behövs inga påhittade storyn det BAARA HÄNDER!!

Och Tro på fasiken blev det inte soppa torsk också!!!! som tur var skällde hundarna o Urban väckte mej så jag hann kvickna till innan strömmen försvann!!!

Aggregatet gick bara i 7 timmar..Bensinen till den kostade närmare 80spänn...

så nu har man väl inte råd att åka dit o sova heller!!! Det blir ju närmare 1500 i veckan extra pga min andningsmaskin..

Inte nåt man tänkte på...

Jo vet du vart det ligger? I uppland inte långt ifrån där våran stuga låg!

Kommentarer

skriv ett par söta ord till mej:

vem är du?:
kram?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0