Adressen till fotomontage sidan..







Här
är Adressen till denna skojiga sida..

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder Lisa.Javisst är det roligt.Nu har jag städat inför midsommar,skönt!

Ha det bra hela långa dagen,och njut av solen!

Kramis

Postat av: Carolina & Latte

Nää.... Den där bilden där ovanför är inte du Lisa! Vilka fina bilder du gjort, har tittat på alla här nedanför... TACK för alla grattisarna till Latte, har pussat honom x 100 från dig och de andra vovvarna och Tulan. Snart kommer Lattisens flickvän, så nu ska vi ut på en liten kissrunda...



KRAM!



//C&L:-)

2009-06-16 @ 12:50:36
URL: http://www.lattisen.wordpress.com
Postat av: Malin wiper

Vilken läcker sjuksyrra ;)



Ha en skön kväll

kram

2009-06-16 @ 17:25:13
Postat av: Michelin-Berith

Hej..

Jag är jätte glad över dina ord i min blogg på berith.bloggagratis.se jag har ju fler bloggar, men det beror på att jag gjorde en undersökning för ett tag sedan, för att jämföra olika bloggar och hur dom fungerade m.m........

http://www.vitva.se/michelin-gumman.html

Jag tycker din blogg här jätte häftigt och färg-grann...

Sen i vilken ålder vi är i tycker jag spelar mindre roll.. eller hur? Jag håller med dig om att det måste ha varit en idiot som skrev i min blogg..

Ha det så bra. PS. Får jag länka till din blogg? på alla mina bloggar? eller bara på nån enstaka?

DS.

2009-06-16 @ 20:41:39
URL: http://berith.devote.se

skriv ett par söta ord till mej:

vem är du?:
kram?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0