Hektisk dag ida..

Ja fysjutton så jobbigt med tvätt städ + att jag Badat 2hundar me,,,Men såå skönt det känns när man har gjort det..
Har ju haft gubben hemma så han har också fått hjälpa till...Medans hundarna fick luft torka innan föning så hann jag se ett av mina favorit program Det okända...Dino fick jag trimma nosen på också han börja se ut som ett litet murmeldjur runt den..Tulan får vänta med bad,,hon fick sitt förra veckan,,Rozza badade henne..Så det blir bara lite vanlig finskjustering...



Och allt pyssel pga STUDENTEN:.............Men det är det värt ska bli skoj med lite roligt också...

Nu ska jag fixa med Baura lite igen hennes klor måste klippas...Här är hennes lilla fest klänning som hon ska ha på freda...Hon är såå söt i den må ni tro..

själv har jag inte köpt mej nåt nytt får jämt höra av gubben att jag har hela garderoben full med kläder så nåt lär väl passa!!!!!!!!! för nåt år sedan hade det varit en omöjlighet att ta fram nåt som man redan haft några ggr men nu tycker jag att jag kan hålla med gubben,,man måste ju kunna använda sina finkläder som man ändå inte har på sej så ofta fler ggr än 3...

så jag har letat fram en gammal trasa idag som får duga...

Kommentarer
Postat av: Lena

Go'kväll!

Oj vad du kört på idag.Sån söt klänning,hihi!du måste ta en bild på henne i den där klänningen.Ja tänk Lisa så noga man var med kläder förr.Nu struntar jag totalt i hur jag ser ut.haha!

Dy sover väl gott i natt nudå efter dagens jobb.

Sov gott så hörs vi i morgon!

Kram

Postat av: ewastina

hej vännen hoppas att du inte sterssa ihjäl dej bara men ibland så är det bara så att man har mycket omkring sig ha det gött vännen

2009-06-11 @ 06:57:06
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html
Postat av: ewastina

hej vännen hoppas att du inte sterssa ihjäl dej bara men ibland så är det bara så att man har mycket omkring sig ha det gött vännen

2009-06-11 @ 06:57:07
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html
Postat av: ewastina

hejsan på dejsan här var det full fat ser jag kramiz

2009-06-11 @ 06:57:56
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html
Postat av: ewastina

hej vännen hoppas att du inte sterssa ihjäl dej bara men ibland så är det bara så att man har mycket omkring sig ha det gött vännen

2009-06-11 @ 07:00:27
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html
Postat av: Natalie

för de första..dina kläder e inga trasor..för de andra om baura får va festfin..så tycker jag dino ska få ha ett sverigeband på halsbandet.hehe ellerhur..:)..

o thulan kan få ett litet band hon me..o om jag får tid idag kanske jag kan bada henner..spelar ingen roll att hon badade för inte så längesen..hon äter ju me hela ansiktet så de ser ju inge fint ut...men vi får se om jag vågar ta den kampen..jag vill ju inte bli söndertrasad av thulis...kram kram

2009-06-11 @ 11:42:22
URL: http://kargbo.bloggagratis.se
Postat av: Sussi

Så där brukar min karl säga till mig också.. att jag har en garderob full med kläder, det är väl bara att ta nåt. Sen brukar det sluta med att det är han som håller på att byta och gör så att vi blir sena hihi



Ha en härlig fredag

kramisar

2009-06-11 @ 23:16:06
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

skriv ett par söta ord till mej:

vem är du?:
kram?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0